Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Linda - 25 januari 2012 08:40

Ja,då har man äntligen bestämt sig och bokat

en tid hos frisören.

Men snacka om besluts ångest !

Jag vill ha kvar mitt långa hår,samtidigt som

jag vill prova något nytt.

När jag nämnde för min son i morse att jag skulle

klippa mig ,så tyckte han att jag skulle ha tupp kam.

Men det blir det inget av,så det är bara att glömma.

Min son erbjöd sig att klippa mig gratis,men det

kan han också glömma,

för då rakar han väl skallen på mig och då

har jag ju inget hår alls.

Så nu blir det lite små plockande här hemma idag.

Jag ska väl sätta mig och betala lite räkningar också.

Det måste väl ändå vara världens snabbaste sätt att

göra av med en massa pengar fort på kort tid.

Att betala räkningarna alltså.

Men det är ju ett nödvändigt måste,så det är väl bara

att se glad ut och göra det.

Så tills nästa gång...

NJUT AV LIVET!


               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards