Alla inlägg under juli 2012

Av Linda - 17 juli 2012 10:34

Igår var hela familjen på Åsele marknaden,

en liten nätt tur på si så där 40 mil tur och retur...

Främsta orsaken,förutom själva marknaden,var att sonen ville

se Sean Banan som skulle uppträda där.

Han hade laddat och tjatat om denna Banan ända från den

stunden han fick veta att han skulle uppträda.

Men han såg inget !

Att föräldrar sätter sina barn på axlarna så att dom ser,

det kan jag ta.

Men vuxna,jävla,människor som skiter i barnen och trycker sig förbi eller ställer

sig medvetet framför så att dom inte ser,DET KAN JAG INTE TA !!!

Jag blir så jävla,helvetes förbannad      !!!!!!

Vi kan ju se ändå.

JÄVLA PUCKON !!!

Så ni kan ju gissa vad hissa och dissa handlar om

den här gången   .


HISSA:

Åsele marknaden och Sean Banan för att

han gjorde ett fantastiskt framträdande !

DISSA:

ALLA PUCKADE,JÄVLA VUXNA SOM BARA

TÄNKTE PÅ SIG SJÄLVA !!!

JÄVLA IDIOTER !!!

SKÄRPNING ERA JÄVLAR !!!


Men en sak som Åsele marknaden kunde ha tänkt på och gjort

vid Sean Banan``s framträdande var att :

Låt ALLA BARN stå längst fram och ALLA och

då menar jag ALLA VUXNA stå LÄNGST BAK.

Någonting att tänka på tills nästa år,Åsele     !


Tur att jag kan lita på min homies TROFAST ialla fall,

han kan man räkna med    !


Så tills nästa gång...

Ha det !

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards