Alla inlägg under maj 2012

Av Linda - 30 maj 2012 07:58

Hej och hå....

Ja,då har sommaren kommit,med allt vad det innebär.

Jag har börjat med något nytt...twitter.

Jag har lärt känna en del helt underbara,humoristiska,glada

och härliga människor där.

Många tror att kändisar är yttliga,kalla och bara tänker på sig själva,

men det stämmer inte !

Visst,en del kanske är så men inte alla.

Två som jag verkligen tycker är riktigt härliga människor och som

verkar ha båda fötterna på jorden är:

Joanna Perera och Trofast.

Båda är sångare,men med olika inriktning.

Joanna har en sjukt bra röst,jag önskar att jag hade lika bra !

Trofast är en cool snubbe som kör hiphop.

Jag är väl inte så jätte förtjust i hiphop,men på twitter

fick man höra lite från en av hans låtar.

Den var grymmt bra !

Jag lägger in länken till låten under länkar.

Gå in och lyssna på den !

Det här är två super bra sångare som jag verkligen vill uppmärksamma !

Ja,det vart om twitter och sångare idag,men

nu ska jag göra lite annat...

Så tills nästa gång...

Glad sommar !


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards