Alla inlägg under februari 2013

Av Linda - 27 februari 2013 09:32

 Jajamensan,

nu ska här hissas OCH dissas.

Jag tror nog att dom flesta vet vad jag kommer att dissa,

men jag ska börja med att hissa.

Den här veckan hissar jag

YOHIO.

För att han vågar vara sig själv och

går sin egen väg.

Det visar att han är en stark person.

Jag håller på dig grabben   .

Och nu till dissa.

Den här veckan dissar jag

ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN.

För att dom vill lägga ner simhallen i

Köpmanholmen.

Dom har tydligen tänkt att barnen inte ska få

lära sig simma.

Vi behöver faktiskt våran simhall.

Förutom K-holmen så är det många byar runt

om oss som också behöver den.

Allmän badet på tisdagar och fredagar får

bara fler och fler besökare.

Det har kommit många ungdomar också,

som väljer att bada istället för att bara hänga

ute på byn och kanske göra hyss.

Nä,listan på badhusets betydelse kan göras

VÄLDIGT lång.

Så skärpning Ö-viks kommun,

Gör det rätta och satsa RÄTT !

Så tills nästa gång jag bloggar...

Lev livet för det går inte

i repris.

PUSS   .


Av Linda - 21 februari 2013 10:05

... Våran simhall i Köpmanholmen.

Kommunen har fått för sig att den ska läggas ner.

Dom har inget belägg för det tycker jag.

Dom skyller på miljön,

men dom har inte ens varit där !

Dom har inte ens skickat någon som har inspekterat den.

Gjorde dom det så skulle dom garanterat få en annan uppfattning.

Det är många skolor och elever som är beroende av simhallen,

inte bara våran skola.

Det är ju obligatoriskt med sim undervisning,

hur har dom tänkt sig då att barnen ska lära sig ?

Dom kanske fixar en distans kurs i simning åt barnen (ironisk).

Den är även öppen för allmänheten på tisdagar och fredagar

och det är ALLTID fullt där.

Det är även andra som hyr simhallen,t.ex motions sim,vatten gympa

m.m m.m m.m

Något som gjorde mig jävligt förbannad,det var en kommentar från en

av dom där kontors nissarna på kommun.

Han sa: är det,det där vi ska satsa på ?

Snacka om en idiotisk kommentar    !

Dom har inte råd att satsa på våran simhall,

men när det gäller att sponsra olika saker med miljoner,

ja då finns det minnsan pengar   .

Sluta att spendera så satans mycket pengar på

SKIT SAKER och börja satsa på barnen,skolan

OCH sim kunnigheten !!!

NI PÅ KOMMUN PRIORITERAR HELT FEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BARNEN är vår framtid,glöm inte det.

Ni ska inte sitta på era rövar och yttra er om miljön m.m,

på simhallen,

när ni inte ens har varit dit.

Ni kan ju inte ens ge en rimlig förklaring till stängningen.

Förra året så byttes det ju ut en massa kakel också.

Det tas ju vatten prover VARJE vecka.

Dom är ALLTID bra.

Det är MYCKET som talar emot er och en stängning

av simhallen,

och mycket talar FÖR att den ska bli kvar.

Nej,skärpning Örnsköldsviks kommun !!!

Så tills nästa gång jag bloggar,

Hjälp oss att protestera mot en stängning av

simhallen i Köpmanholmen !!!

KRAM   !


Av Linda - 12 februari 2013 13:52

Men alltså,

var det någon mer som såg mello i lördags ?

Jag tycker att svt har tagit med många SKIT låtar.

Så få bidrag får dom väl inte,

så att dom måste ta botten skrapet av låtarna !?!

Men tur att Sean Banan var med och lyfte upp hela tävlingen !

Förra veckan lyfte David Lindgren och Yohio tävlingen.

Men i lördags så hade dom en wannabee med,tycker jag.

Eric Saade,åh förlåt jag menade Anton Ewald.

Nu får jag väl på käften av många små tjejer för mitt

uttalande om Anton,men det är min åsikt,

så lev med det !

Men jag måste bara få kommentera Lena PHs klädsel

förra löradagen när hon var med och showa.

Hade hon snott mormors spetsgardiner och sytt om till en "dräkt"

eller var det en onepice för naughty Girls ?

Medans vi är igång så tänkte jag kasta iväg en kommentar om

Ginas klänning förra lördagen.

Hon hade nog också någon slags gardin på sig,

svårt att säga vilken sort då det verkade vara ett 5 meters klipp.

Var det rea på tyget kanske ?

Det var väl hon som skulle göras om för att matcha Danny och inte tvärtom .

Men vi fick ju se Dannys sexpack,så då kan vi väl leva med det   .

Men nu hoppas jag att det ska bli fler bra låtar framöver och mindre skit låtar.

Men har man sömn problem så är dom bra att lyssna på,

för då somnar man ganska snabbt.,

så då fyller dom ju en funktion ändå.

Men nu kära vänner ska jag ta adjö

för den här gången.

Så till nästa gång..

PUSS !


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards