Alla inlägg under april 2012

Av Linda - 19 april 2012 09:10

Oj oj oj,nu var det lääääääängesen som jag skrev nåt.

Men nu är det dags att damma av tangenterna och börja

skriva igen.

Hmm....

Då ska vi se vad som har skett på sistone...

Melodifestivalen 2012 har varit och snart är det dags

för eurovision contest.

Men jag tycker inte att rätt låt vann i år.

Jag tycker att låten Shout it out med David Lindgren

skulle ha vunnit.

Men jag vart förvånad att det var så pass många bra låtar

med i år.

Men århundradets flopp OCH sämsta låt framfördes

av gruppen OPA!

Hur kunde dom komma med,

det är en gåta.

Den var fruktansvärd !!!

Men den absolut coolaste var låten

Den förste banan med Sean Banan.

Den låten sätter sig verkligen på hjärnan*ler*.

Han kan han som ingen annan kan*ler*.

Dingedinge dingeding här glider kingen in...

Men nu ska jag göra som kingen,Sean Banan och

glida i mina skor och gå ut i det fina vädret.

Så tills nästa gång...

Njut !!!





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards