Alla inlägg under maj 2014

Av Linda - 16 maj 2014 10:39

Är det någon i cyber rymden som har sett

real housewife of Vancouver ?

Vilka falska fruntimmer !!

Snacka skit om varandra bakom ryggen på dom,

det är ju som värsta kniv scenen från Psyko filmen.

Det är speciellt en av dom som jag stör mig extra mycket på.

Jody,bara att skriva namnet får mig att vilja spy   .

Hon ser ut som en gammal Paris Hilton med för många

ansiktsyft i bagaget,

och hon har en röst som låter som en disney figur.

Hon uppför sig som en riktig diva och tror att hon är

QUEEN OF THE WORLD ...

Hon verkar älska att snacka skit,trycka ner folk i skorna,

mobba dom och skämma ut dom.

Jag kan inte fatta hur någon karl vill ha henne.

Hon är med andra ord,

en riktig BITCH !!!

Visst,jag är ingen rik och snygg kvinna,

men jag kan i alla fall uppföra mig

och det är mer än vad man kan säga om henne och dom

andra med för den delen.

Så tills nästa gång ...

KRAMAR !

Av Linda - 7 maj 2014 12:25

Idag ska jag på kurs i mindfulness.

Igentligen så kan man lika väl gå på en föreläsning

om  kemi och atomer,

för det blir ändå samma resultat som mindfullnes,

d.v.s man somnar   .

Men jag ska inte måla fan på väggen än,

vem vet,det kanske är bra !?!

Jag har mycket på gång,många bollar i luften

och en önskan om att dygnets 24 timmar hade varit flera.

Så kanske jag behöver en dos mindfullnes i alla fall    .

Så tills nästa gång ...

PUSS !




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards