Alla inlägg under april 2015

Av Linda - 28 april 2015 09:56

Jag kan inte hjälpa det,

men jag kan ibland inte låta bli att kommentera saker.

Som t.ex maincraft på Youtube.

Ah men lägg av alltså,

säger jag bara !

Vuxna människor som sitter och spelar,

det är väl okej,

men att fjanta runt och hålla på som ett gäng

3 åringar,

jag säger bara herregud.

Väx upp !

Och så har vi ju dom mer eller mindre berömda

svenska holywod fruarna.

Och där finns det mycket att kommentera om,dissa

och bli hyper irriterad på   !!!

Ja,men ta Gunilla,

är hon tappad bakom en vagn,

eller ?!?

Snacka om att hon tror att hon är en riktig glamour drottning !

Hon verkar tro att hon är alla mäns dröm kvinna   .

Den enda dröm hon ger dom är mardrömmar.

En träff med henne och man får gå i terapi resten av sitt liv.

Och så har vi Åsa.

Alla har väl hört utttrycket om män och deras bilar ?

Att ju större bil ju mindre där nere.

Så då undrar jag vad det är Åsa kompensserar för med sina jätte läppar    ?

Dom är så sprängfyllda av silikon eller vad det nu är hon har sprutat in i dom,

så jag är rädd att dom när som helst ska sprängas i teven,

när man sitter och tittar.

Men det finns ju en positiv sak med hennes läppar i alla fall ...

Hon kan ju använda dom som sugkoppar på ett fönster eller nåt,

när hon vill hänga med polarna.

Och med det här så tackar jag för mig

just nu.

På återseende alla !

Kram,

Linda



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards