Alla inlägg under december 2013

Bloppis-annons
Av Linda - 3 december 2013 14:07

Hörn data bord säljes p.g.a platsbrist.

Mycket förvarings möjligheter.

Väldigt fint.

Hämtas av köparen.

Datordelar & tillbehör, Säljes - Örnsköldsvik (Västernorrlands län)
Pris:    500:-
 
Av Linda - 3 december 2013 09:46

Jag är ingen snö älskare,

men nu är det ju nästan rent löjligt att det inte är

någon snö ute    !

Det är inte långt kvar till jul så lite kan vi väl ändå få.

Det känns ju lite mysko med alla jul saker och

typ höst väder ute ...

Just nu är jag fullt upptagen med att tillverka smycken och dylikt,

springa på olika möten  om olika saker,vara på min sons bandy matcher

runt om i hela Västernorrland m.m

Och jag kan tala om att min kalender är FULL tecknad en bra bit

ända in i Mars 2014    !

Men det gör inget,

jag har ju själv valt det här ...

Men nu ska jag fortsätta med smyckena

(känns ju nästan lite som tomte verkstaden).

Så tills nästa gång ...

Ta hand om varandra !


Av Linda - 2 december 2013 10:56

Mina kära vänner,

nu var det längesen som jag bloggade,

but now i am back    !

Just nu har jag Stiftelsen`s låt

en annan värld i lurarna och

sjunger för fullt till låten.

Tur att ingen är hemma just nu,

för jag sjunger hellre än bra,

om man säger så   .

Det var min lilla syster som fick sångens gåva

och mig hoppade gud över ...

Men jag måste bara säga att sångaren i Stiftelsen har en

helt UNDERBAR röst    !!!

Har låten på repeat ...

Nej,nu ska jag fortsätta att sjunga mig hes

och dansa runt medans jag städar här hemma.

Så tills nästa gång ...

KRAMAR !

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards