Alla inlägg under mars 2013

Av Linda - 29 mars 2013 08:35

... jag är tillbaka    !!!

Nu har det varit lite blogg tystnad ett tag,

men nu ni.

Ja,undra vad vi ska avhandla för ämne idag då ... ?

Jag tror att vi tar ...

TWITTER.

Är det en guda gåva eller en styggelse ?

Lite av båda måste jag säga.

Jag har twitter och det är en guda gåva   .

Enda nackdelen (styggelsen) är att det är

ganska beroende framkallande.

Men fördelarna  med twitter överväger.

Jag har lärt känna en massa nya och intressanta människor,

Både kända och icke kända.

När det gäller kändisarna,

så finns det faktiskt en helt normal person

bakom kändisskapet.

Många av dom är hur härliga som helst som person   .

Men nu ska jag gå och ägga upp mig inför påsk firandet.

Så tills nästa gång ...

GLAD PÅSK !!!


Av Linda - 14 mars 2013 18:22

Det är värsta hockey yran i Ö-vik nu.

Slutspelen har börjat och MODO ska spela.

Min sambo och son är riktiga MODO fans,

men jag håller på DIF,det ENDA riktiga laget   .

Ni kan ju tänka er vilka diskussioner vi har ibland.

Dom ska släppa med mig på en MODO match

nu till veckan,jag tror till och med att

dom har köpt biljetterna   .

Men nu ska vi inte måla fan på väggen,

för har vi tur så förlorar MODO och då

har ju inte det varit helt förgäves för mig   .

Men nu över och ut från mig.

Så tills nästa gång ...

LOVE,PEACE AND ME !


Av Linda - 11 mars 2013 18:22

Ja,nu har alltså grand final i

melodifestivalen varit.

Jag måste säga att fel låt vann.

Den kommer inte att ligga bland dom 15 bästa i

eurovisions finalen i alla fall.

Varför ska dom blanda in jury grupper från andra länder ?

Det är ju melodifestivalen och då tycker jag

att det ska bara vara sverige röster.

Hade svenskarna fått stå för alla rösterna,

så hade Yohio vunnet en jordskreds seger.

Men nu så vart det ju Robin Stjernberg

och hans folkdans liknande

låt som vann.

Ja,då kan jag förstå varför dom utländska jury grupperna gillade honom   .

Hade Yohio vunnit,då tror jag att det hade gått

väldigt bra för sverige i Eurovision den 18 maj.

Jag måste bara få kasta iväg en känga på Anton Ewald också   .

Du ska nog skippa att göra koreografin själv   .

Det såg ut som om ni var ett gäng väldigt kissnödiga river dansare

med john travolta ( i grease ) komplex   .

Vad var det för fel på att vara en Eric Saade wannabe,

dög det inte,

eller ???

Men apropå det,

visst är Robin väldigt lik Magnus Carlsson

(Barbados Magnus alltså) ?

En riktigt look a like i utseendet alltså   .

Men nu mina kära vänner,så ska jag be

att tacka för mig.

Så tills nästa gång ...

Ciao !



Av Linda - 7 mars 2013 11:09

Få se nu ...

Vi började sonens sportlovs vecka med ett

besök hos tandläkaren för den årliga kontrollen.

Han hade fin fina tänder och inga hål,JIPPY   .

Dagen efter så var vi i ishallen i några timmar

när sonen tränade hockey.

Jag fick både trä smak och frost skador i baken

av att sitta på bänken och titta på   .

Men,men,vad gör man inte för sitt barn.

Hoppas bara att han minns det  om han

blir hockey proffs   .

Huvudsaken att han har roligt och verkligen vill

satsa på något som han tycker är roligt.

Onsdag vart en hemma dag.

Slappar dag för sonen,men inte för mig.

Jag hade en städ & tvättar dag.

Men nu kan jag inte sitta här och chilla.

Nu ska jag och sonen hitta på något kul.

Så till nästa gång...

KRAMAR !



Av Linda - 5 mars 2013 09:22

Idag så ger jag mig på det här med skvaller blaskor

och kändisar   .

Visst är det roligt att läsa skvaller blaskor,

det tycker jag också,

men dom behöver ju inte skriva om

ALLT som kändisar gör !

Som t.ex: om en kändis går på en allmän toalett,

så är risken stor att det blir förste side stofft med

stora svarta bokstäver.

Vem fan bryr sig om det ?!?

Dom behöver väl också gå på toaletten som vi

andra "vanliga" människor.

Nog finns det väl viktigare saker att skriva om

än att XXXXXX gick på toaletten !?!

Men jag tycker om tidningar som hänt extra,NU ...

I dom finns det MYCKET skvaller   .

Men varför skriver dom inte en skvaller tidning om

oss vanliga  människor ?

Jag tror att det skulle bli rekord försäljning   .

Men nu,mina kära vänner så tänker jag fara iväg

och åka skridskor med min son.

DET vore nåt att skriva om,mig på skridskor   .

Så tills nästa gång ...

Ta hand om er och varandra !

PUSS !

Av Linda - 4 mars 2013 11:22

hej Alexander här  hisa och disa son jag såg heler inte melo men jag såg vilka som vann. bara dåliga låtar ses  

Av Linda - 2 mars 2013 22:17

Jaha, vem/vilka vann andra chansen ?

Jag vet inte.för jag tittade inte.

Jag gjorde roligare saker än att titta på ett gäng

artister som slåss om att få komma till final.

Dessutom så hade jag redan hört dom bröla en gång.

och det räcker för mig !

Jag tycker att dom ska slopa andra chansen helt

och ha en del tävling till istället innan det är dags för finalen.

För vill man höra dom som inte gick vidare,

så är det ju bara att köpa skivan när den kommer ut.

SÅ enkelt,för enklare än så blir det inte.

Sen finns ju youtube och såna webbplatser också

som spelar låtarna.

Men dom vill väl bara krångla till allt och

tjäna pengar på det samtidigt   .

Lev och må !

KRAM.


Av Linda - 1 mars 2013 11:54

Jag kan inte fatta hur SVT kunde tillåta Army of lovers

att uppträda i mello   .

Jag tror att AOL hade missuppfattat hela konceptet

med mello och trodde att dom var på en provspelning

för någon porr film.

Trodde Camilla att dom skulle få flera röster om

hon satt och bräsade för kung och fosterland ?

HA HA,det fungerade inte   !!!

Jag läste att AOL hade gått i terapi för att

kunna spela ihop igen.

Tack så jävla mycket,nu är det vi som får gå

i terapi efter att ha sett er uppträda (om man nu kan

kalla det att uppträda) !

Jo,Camilla..,.

Myntverket vill ha tillbaka materialet till tiorna.

Så det är dags att du lämnar tillbaka det där fågelboet

som du hade på huvet.

Och när det gäller herr Barda...

Det syns vem som är kvinnan i ett förhållande.

Och sist men inte minst,

Alexander Bard ...

Tomten vill ha tillbaka sitt skägg.

Lev och må !

KRAMAR   .


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards