Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Linda - 24 januari 2012 15:28

Jaha,en ny dag med nya uppgifter.

När vi kom hem i lördags efter att vi hade

varit uppe i snöiga norrland,så hade vi fått

nästan lika mycket snö som dom.

Kan ni fatta att det hade snöat så in i bomben

sen vi åkte på torsdagen !?!

Det var ju bara pytte lite när vi åkte,ju...

Jag personligen är ingen riktig snöfantast som mer eller

mindre jublar så fort det blir en extra snö flinga på marken.

Fick jag bestämma så kommer snön dagen före julafton

och försvinner på nyårsdagen.

Så kommer det aldrig att bli,

men drömma kan man ju...

Pojken min är lycklig över all snö och det är

ju huvudsaken,tycker jag.

Men nu får det mer än gärna bli vår,för då vet jag att

sommaren är på gång.

Och det mina vänner är en årstid som jag älskar.

Nej,nu är det dags att röra på sig.

Så tills nästa gång...

Njut av livet,för det går inte i repris !


                                      


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards