Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linda - 16 januari 2012 07:58

Ja,då var det måndag igen då...

Ska väl ta och packa idag eftersom vi ska

på begravning på fredag

uppe i snöiga norrland.

Det blir bara jag och min son som åker,

maken vill inte följa med.

Jag kan förstå honom,

begravningar är aldrig roliga att gå på.

Det känns inget kul att åka utan honom,

men jag kan ju inte tvinga honom att följa med.

Men det som blir roligt,trots omständigheterna,

det är att jag får träffa kusiner och släktingar som

jag inte har träffat på många,många år.

Det blir även premiär för min son som aldrig har

åkt tåg förut,han ser verkligen fram emot

våran tåg resa upp till norrland.

Inte vart han mindre taggad inför resan när jag berättade att

man kan använda dator och internet på tåget också,

så nu blir det väl spel på Panfu hela vägen upp

för honom*ler*.

Nej,nu kan jag inte sitta här längre,

måste packa ju.

Så tills nästa gång...

Lev livet !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards