Alla inlägg den 9 april 2013

Av Linda - 9 april 2013 08:26

Idag tänkte jag faktiskt ägna mig åt att tala om

Peter Forsberg.

Peter Forsberg,magic boy,under barnet,människan.

Som säkert dom flesta vet så är han från Ö-vik och jag

kan med gott samvete säga att det var han som satte

Örnsköldsvik på kartan.

Örnsköldsvik har också blivit kallat för

Foppa land  ...

Men en sak som jag tycker är väldigt bra,

det är att trots att han är så känd och

har varit det länge,

så har han inte tappat verkligheten utan fortfarande är

en mänsklig person         .

Även om han är en stor idol för många här

i Ö-vik,så blir han respekterad och behandlad

som en vanlig person här.

Det tror jag nog han tycker om och uppskattar.

Min son är nog Peter Forsberg och MODOs

STÖRSTA fan.

Min son samlar på allt som har med MODO och Peter Forsberg

att göra.

Jag lyckades att få tag i några sällsynta samlar kort på

Peter Forsberg och gissa om man vart årets mamma    !

Jag är personligen inte modoit,

men jag tror att jag kan mer om MODO än mitt lag.

Men nu ska jag susa iväg på andra saker,

men tills nästa gång ...

Älska mer !

Av Linda - 9 april 2013 08:26

Idag tänkte jag faktiskt ägna mig åt att tala om

Peter Forsberg.

Peter Forsberg,magic boy,under barnet,människan.

Som säkert dom flesta vet så är han från Ö-vik och jag

kan med gott samvete säga att det var han som satte

Örnsköldsvik på kartan.

Örnsköldsvik har också blivit kallat för

Foppa land  ...

Men en sak som jag tycker är väldigt bra,

det är att trots att han är så känd och

har varit det länge,

så har han inte tappat verkligheten utan fortfarande är

en mänsklig person         .

Även om han är en stor idol för många här

i Ö-vik,så blir han respekterad och behandlad

som en vanlig person här.

Det tror jag nog han tycker om och uppskattar.

Min son är nog Peter Forsberg och MODOs

STÖRSTA fan.

Min son samlar på allt som har med MODO och Peter Forsberg

att göra.

Jag lyckades att få tag i några sällsynta samlar kort på

Peter Forsberg och gissa om man vart årets mamma    !

Jag är personligen inte modoit,

men jag tror att jag kan mer om MODO än mitt lag.

Men nu ska jag susa iväg på andra saker,

men tills nästa gång ...

Älska mer !

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

besöksräknare

Tick tack


Ovido - Quiz & Flashcards